חוק ומשפט ברומניה

 
עו"ד ינאי (ינקולוביץ) חיים מעניק את שירותיו ללקוחות שונים בישראל וברומניה. המשרד מעניק שירותים בתחומי המשפט האזרחי- מסחרי.
 

השבת רכוש מרומניה

 
משרדו של עו"ד ינאי מתמחה בהשבת רכוש נדל"ן יהודי ברומניה החל משנת 2001 . ההליך הוא על פי חוק 10/20114 , וכולל עיסוק בתביעות בגין החרמת זהב ותכשיטים מיהודים בתקופה הקומוניסטית.

אחת מבין הצלחותיו הרבות של עו"ד ינאי היא תיקון חוק 10/2001, כחלק מפעילותו הציבורית כחבר הנהלת התאחדות עולי רומני בישראל, באותה עת שימש כיועץ המשפטי של ההנהלה. כמו כן, עו"ד ינאי הביא לחקיקת חוק 247/05 , אשר בין היתר ביטל את המועדים הדרקוניים להגשת מסמכים להוכחת תביעות בהתאם לחוק 10/2001.

המשמעות הייתה פיצוי כספי רחב ללקוחות המשרד, עבור מטבעות הזהב שהוחרמו בידי מורישיהם. הפיצוי ניתן על פי מחיר הזהב בשוק הבינלאומי, ובנוסף קיבלו רכוש נדל"ן, אותם הם מימשו שמימשו במחירים טובים.

המועד להגשת תביעות על-פי חוק 10/2001 הסתיים ביולי 2003, ועל אף דרישות שהופנו אל האיחוד האירופי ואל הממשלה הרומנית, היא מסרבת להאריך את המועד להגשת תביעות נוספות. למרות זאת, משרדו של עו"ד ינאי מטפל גם בתביעות שלא הוגשו במועד דרך חוק 10/2001, וזאת באמצעות הליכים משפטיים בבתי משפט ברומניה.

עו"ד חיים ינאי ינקלוביץ הינו חבר בהנלת התאחדות עולי רומניה בישראל, מתפקד כיועץ המשפטי וכן, חבר בהנהלת לשכת מסחר ישראל-רומניה.
 
השבת רכוש
 

השגת אזרחות רומנית

 
משרדו של עו"ד ינאי מתמחה בהשגת אזרחות רומנית על פי חוק 21/1991 ליוצאי רומניה בישראל ובעולם. המשרד מנהל את ההליך החל מהשגת תעודות הלידה, ועד קבלת האזרחות.

ההליך מתחיל ברישום נתונים אישיים של מבקש הדרכון ובני משפחתו בלשכת המעמד האישי של מקום מושבו האחרון ברומניה. הליך זה מבוצע על ידי משרדו של עו"ד ינאי, באופן מקיף ומדויק. יש לציין כי הרישום מהווה תנאי להגשת בקשה לדרכון רומני.
 

השגת פנסיות מרומניה

 
בין היתר, המשרד מטפל בהשגת פנסיות מרומניה לזכאים שעבדו ברומניה למעלה מ- 11 שנים, כאשר בעלי השכלה גבוהה מקבלים תוספת לפנסיה. לכל אלו בעלי השכלה גבוהה- מוסיפים להם את שנות הלימוד לוותק, שך שמספיקים 6 שנות עבודה בנוסף ל-5 שנות לימוד לקבלת הפנסיה.

תושבים שגורשו ממקום מגוריהם בזמן מלחמת העולם השנייה, עבדו בכפייה או נשלחו לגטאות – זכאים לפנסיה מיוחדת.
מבין לקוחות המשרד, רבים זכו לקבל קצבת פנסיה של 300 יורו לחודש. חשוב לציין שרומניה מעלה מידי שנה את גובה הפנסיה המשולמת. בכוונתה להגיע לתשלום פנסיה בסיסית של 45% מהשכר הממוצע שם .
 

המשפטי המסחרי ברומניה

 
המשרד מעניק את שירותיו בביצוע עסקאות, קניה ומכירה של נדל"ן, תוך מתן שירותים משפטיים מלאים, והקפדה על אתיקה מקצועית, שירות אמין ושיקוף עבור הלקוח, יחס חם ומסביר פנים, ושירות ללקוח ללא פשרות.
 
דין ומשפט ברומניה
 

שירותי נוטריון

 
המשרד מספק שירותי נוטריון , לרבות תרגומים ואישורים במגוון שפות, כולל: עברית, רומנית, גרמנית, צרפתית ואנגלית.

לתיאום פגישת ייעוץ וקבלת שירות, צרו עמנו קשר במספר הטלפון 072-3249401